Thesis Award by Mindshare
Ieder jaar reikt Mindshare de Thesis Award uit voor de beste bachelor of master scriptie op het gebied van media. De winnaar wordt beloond met een betaalde stageplek (voor bachelor studenten) of een betaald traineeship (voor master studenten) bij het grootste mediabureau van Nederland. Biedt jouw verhaal nieuwe inzichten voor de mediawereld of heb je voor een mediagerelateerd onderwerp een originele invalshoek gekozen? Dan kan je met jouw scriptie meedingen naar de Mindshare Thesis Award.
- De winnaar van de Thesis award wint een betaalde stage of traineeship bij Mindshare. Zo krijg je de kans om kennis te maken met het bedrijf en de mediawereld en doe je waardevolle contacten en ervaringen op. Tevens zullen je tafeltennis, –voetbal en basketbal skills tussen het werken door op de proef worden gesteld. We dagen je uit! Je krijgt publiciteit binnen het grote netwerk van Mindshare. Je scriptie zal onder de aandacht gebracht worden bij Mindshare’s klanten (o.a. Unilever, Nike, KPN, ING, Volvo, Chanel) via onze communicatiekanalen.
- Bovendien bestaat de kans dat je na je traineeship daadwerkelijk bij Mindshare in dienst kunt treden!
- De scriptie moet in het huidige studiejaar geschreven en ingeleverd zijn bij de opleiding;
- Bij de scriptie moet een losse samenvatting ingeleverd worden (van maximaal 2 pagina’s);
- Het moet een nieuw inzicht/originele invalshoek met betrekking op media of persuasieve communicatie bevatten dat relevant is voor de mediabranche, bij voorkeur een praktisch toepasbaar inzicht voor media inzet door bedrijven;
- De scriptie en de samenvatting moeten in pdf digitaal gemaild zijn naar [email protected] voor het einde van het studiejaar. Je ontvangt per mail bevestiging van de ontvangst;
- De inzendingen worden beoordeeld door een jury van Mindshare. Als jouw thesis bij de top 3 hoort, word je uitgenodigd om je thesis bij Mindshare verder toe te lichten. Snel na deze korte gesprekken, wordt de winnaar bepaald.
Over Mindshare
Mindshare is een mediabureau dat haar klanten dagelijks helpt bij het realiseren van een grote variëteit aan doelstellingen. Via consumenten-, media- en merkinzichten helpt Mindshare de juiste media en middelen te selecteren om bijvoorbeeld een communicatie- of salesdoelstelling te behalen.
Alles begint en eindigt in media. We zitten in de meest bijzondere tijd van media. Meer technologie. Meer snelheid. Meer kanalen. Elk aspect van het menselijk leven wordt hervormd door veranderingen in media. Dit is nog nooit vertoond. We hebben meer plezier met woorden, beelden en verhalen dan we ooit hebben kunnen dromen. Het is de missie van Mindshare om – met deze visie in het achter- en voorhoofd – merken en consumenten met elkaar te verbinden. Daarbij kijkt Mindshare niet alleen naar de betaalde media, maar ook naar de eigen kanalen van merken.
Overal in de wereld geloven mensen elkaar méér dan dat ze media geloven. Dat is altijd zo geweest. Maar nu is door de snel ontwikkelende technologie de deksel van het vat. Meningen verspreiden en vermenigvuldigen zich met duizelingwekkende snelheid. Volgens Mindshare is de toekomst van marketing het stimuleren van advocacy en het managen van conversaties met consumenten in real time. Bij het communiceren met de huidige klanten zijn de eigen kanalen daarbij heel belangrijk. Daarna kijken ze wat benodigd is in betaalde media. Bij campagnes gericht op nieuwe klanten kunnen de betaalde media juist weer meer een hoofdrol hebben. Mindshare stelt zich tot doel om alle kanalen in advies te integreren.
Dat betekent dat van Mindshare mag worden geëist dat ze diepere inzichten over consumenten verstrekken dan alleen de standaard socio-demografische variabelen. Het zal van essentieel belang zijn om te weten waar consumenten over praten, welke actie ze ondernemen. Van het bezoeken van websites tot wat ze kopen in winkels of drinken in het café. Daarvoor is het nodig dat de Mindshare mensen gamechangers zijn, oorspronkelijke denkers.
Hun grootste competitieve voordeel is hun mensen en hun passie. Zonder dat zijn ze nergens. Ze hebben zich altijd al verzet tegen establishment. Ze hebben altijd gepionierd. Ze zoeken mensen met dezelfde spirit. Rusteloze geesten die zaken anders en beter willen aanpakken. Mindshare is op zoek naar ambitieus talent met ideeën, en schrijft daarom deze unieke scriptiewedstrijd uit.
Kijk ook eens op hun website en hun blog en volg ze op Twitter en Facebook.
Recente workshops
Mindshare Thesis Award
Stuur je scriptie op en win de Mindshare Thesis Award!