Inhousemiddag bij mediabureau Mindshare

LET OP: maar 5 plekken voor Mercuriusleden! (DUTCH ONLY)

Ben je op zoek naar werkervaring? Wil je weten hoe het is om mediastrategieën te bedenken voor klanten als Nike, Rolex en ING? Kom dan op dinsdagmiddag 2 mei naar de intensieve inhousemiddag bij mediabureau Mindshare Nederland, georganiseerd door Studievereniging Mercurius(Communicatiewetenschap, UvA) en Faculteitsvereniging EOS (Sociale Wetenschappen, VU).

Over de middag
Tijdens de inhousemiddag ga je in een kleine groep écht aan de slag voor een klant van Mindshare. Aan de hand van een case brainstorm je mee over de perfecte mediastrategie om de communicatie- of salesdoelstellingen van de klant te bereiken. Mindshare zal vervolgens jouw input daadwerkelijk gebruiken bij het genereren van media-aandacht voor de klant. Dit is dus je kans om te laten zien wat jij in huis hebt! Mindshare staat altijd open voor het verwelkomen van nieuw talent in de vorm van een stage of traineeship.

Over Mindshare
Mindshare is een bekroond mediabureau in Amsterdam dat haar klanten dagelijks helpt bij het realiseren van communicatie- of salesdoelstellingen. De Mindshare visie is dat alles begint en eindigt in media. Media stuurt stemgedrag en maakt Donald Trump president. Door media speelden 50 miljoen mensen wereldwijd Pokemon Go en stond iedereen stil in de Mannequin Challenge. Diezelfde kracht van media zet Mindshare in om omzet doelstellingen te behalen. Proefritten voor Volvo, Musicalkaartjes voor Stage, Telefoonabonnementen voor KPN, Verzekeringen voor Achmea en Menzis, App downloads voor Deezer en nog veel meer!

Ben je lid van Mercurius? Stuur dan een mail mét je cv naar carriere@mercuriusuva.nl