[kleo_button title=”Meld je hier aan!” href=”https://mercuriusuva.veebihai.com/en/events/workshop-online-neuromarketing/” style=”default” size=”” ]
Het brein van een bezoeker activeren om meer resultaten te behalen op je website?
Tegenwoordig is dit mogelijk en kan het ook gemakkelijk gedaan worden. Kleine aanpassingen op de website kunnen belangrijke verbeteringen zijn voor de resultaten van een website!
Verbeteringen zijn bijvoorbeeld te zien in de verkoop, offerteaanvragen, ingediende formulieren of zelfs aanmeldingen voor een nieuwsbrief.
Martijn van Tongeren, eigenaar van IMU BV, hielp honderden ondernemers met een betere website door zogenaamde ‘conversietechnieken’ te gebruiken.
—
Tijdens deze sessie zal hij je laten zien welke delen van de hersenen bezoekers gebruiken tijdens het surfen op internet. En hoe jij als marketeer of website-eigenaar dit kunt gebruiken om meer leads / klanten te genereren.
Wat ga je leren?
- Conversietrends van 2018: op deze manier krijg je vele malen meer leads, klanten en verkopen
- Hoe je van een website een machine maakt die dagelijks geautomatiseerde (hot) leads en klanten levert
- Onweerstaanbare neurowebdesign-technieken die onmiddellijk je omzet verhogen
- De dood van __ webdesign en de invoer van __ webdesign (en wat betekent dit?)
- Daarnaast krijg je een kijkje in de keuken van IMU: hoe ziet hun marketingproces eruit (wat levert hen meer dan€ 1.500.000 omzet per jaar op?)
Ben je klaar?
1) Laat ons weten dat je aanwezig bent door deel te nemen aan het FB evenement
2) Deel dit evenement met medestudenten die meer willen weten over het maken van een succesvolle online website!
3) Vragen vooraf? Laat het ons weten door een reactie te plaatsen in het FB-evenement!